Learning More From Educational Intervention Studies : Estimating Complier Average Causal Effects in a Relevance Intervention

DSpace Repositorium (Manakin basiert)

Learning More From Educational Intervention Studies : Estimating Complier Average Causal Effects in a Relevance Intervention

Autor(en): Nagengast, Benjamin; Brisson, Brigitte M.; Hulleman, Chris S.; Gaspard, Hanna; Haefner, Isabelle; Trautwein, Ulrich
Tübinger Autor(en):
Nagengast, Benjamin
Gaspard, Hanna
Trautwein, Ulrich
Brisson, Brigitte Maria
Häfner, Isabelle
Erschienen in: Journal of Experimental Education (2018), Bd. 86, H. SI, S. 105-123
Verlagsangabe: Routledge Journals
Sprache: Englisch
Referenz zum Volltext: http://dx.doi.org/10.1080/00220973.2017.1289359
ISSN: 1940-0683
DDC-Klassifikation: 150 - Psychologie
370 - Erziehung, Schul- und Bildungswesen
Dokumentart: Wissenschaftlicher Artikel
Zur Langanzeige

Das Dokument erscheint in: