Teaching quality and educational inequalities: an interdisciplinary inquiry of the relationship between student background and teaching quality

DSpace Repositorium (Manakin basiert)

Teaching quality and educational inequalities: an interdisciplinary inquiry of the relationship between student background and teaching quality

Autor(en): Atlay, Cansu
Tübinger Autor(en):
Atlay, Cansu
Sonstige Beteiligte: Eberhard Karls Universität Tübingen
Erscheinungsjahr: 2019
Verlagsangabe: Tübingen
Sprache: Englisch
Referenz zum Volltext: http://dx.doi.org/10.15496/publikation-30780
Dokumentart: Dissertation
Seitenzahl: 128 Seiten
Verbund-Nachweis: 1666857173
Kommentar: Dissertation, Eberhard Karls Universität Tübingen, 2019; Erscheint auch als, Online-Ausgabe, Atlay, Cansu, Teaching quality and educational inequalities: an interdisciplinary inquiry of the relationship between student background and teaching quality, Tübingen, 2019, 1 Online-Ressource (128 Seiten),
Zur Langanzeige

Das Dokument erscheint in: