Professionalität - und die Frage nach dem Wissen frühpädagogischer Fachkräfte : zur Aktualisierung und Aneignung berufsbezogenen Wissens im Spiegel beruflicher Anforderungen = Professionalism - and the issue of what preschool teachers need to know : using and acquiring job-related knowledge in light of professional standards

DSpace Repository

Show simple item record

dc.contributor.author Faas, Stefan de_DE
dc.date.accessioned 2016-05-12T09:27:19Z
dc.date.available 2016-05-12T09:27:19Z
dc.date.issued 2015 de_DE
dc.identifier.issn 0931-5020 de_DE
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10900/69745
dc.language.iso de de_DE
dc.rights info:eu-repo/semantics/closedAccess
dc.title Professionalität - und die Frage nach dem Wissen frühpädagogischer Fachkräfte : zur Aktualisierung und Aneignung berufsbezogenen Wissens im Spiegel beruflicher Anforderungen = Professionalism - and the issue of what preschool teachers need to know : using and acquiring job-related knowledge in light of professional standards de_DE
dc.type Article de_DE
utue.artikel.swb 453599311 de_DE
utue.personen.pnd Faas, Stefan/393679292 de_DE
utue.publikation.seiten S. 353-370 de_DE
utue.personen.roh Faas, Stefan de_DE
dcterms.isPartOf.ZSTitelID Empirische Pädagogik de_DE
dcterms.isPartOf.ZS-Issue 3 de_DE
dcterms.isPartOf.ZS-Volume 29(2015) de_DE
utue.publikation.seitengesamt Illustrationen de_DE
utue.titel.verfasserangabe Stefan Faas de_DE
utue.publikation.abrufzeichen t043 de_DE
utue.publikation.swbdatum 1512 de_DE


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record