What characterizes children nominated as gifted by teachers? A closer consideration of working memory and intelligence

DSpace Repositorium (Manakin basiert)

What characterizes children nominated as gifted by teachers? A closer consideration of working memory and intelligence

Autor(en): Kornmann, Jessica; Zettler, Ingo; Kammerer, Yvonne; Gerjets, Peter; Trautwein, Ulrich
Tübinger Autor(en):
Kornmann, Jessica
Zettler, Ingo
Kammerer, Yvonne
Gerjets, Peter
Trautwein, Ulrich
Erschienen in: High Ability Studies (2015), Bd. 26, H. 1, S. 75-92
Verlagsangabe: Routledge Journals
Sprache: Englisch
Referenz zum Volltext: http://dx.doi.org/10.1080/13598139.2015.1033513
ISSN: 1359-8139
DDC-Klassifikation: 150 - Psychologie
370 - Erziehung, Schul- und Bildungswesen
Dokumentart: Wissenschaftlicher Artikel
Zur Langanzeige

Das Dokument erscheint in: