Do prompts and strategy instruction contribute to pre-service teachers' peer-feedback on technology-integration?

DSpace Repositorium (Manakin basiert)

Do prompts and strategy instruction contribute to pre-service teachers' peer-feedback on technology-integration?

Autor(en): Franke, Ulrike; Backfisch, Iris; Scherzinger, Luisa; Tolou, Arash; Thyssen, Christoph; Brahm, Taiga; Rudolf, Ina; Lachner, Andreas
Tübinger Autor(en):
Franke, Ulrike
Backfisch, Iris
Scherzinger, Luisa
Brahm, Taiga
Rudolf, Ina
Lachner, Andreas
Erschienen in: Educational technology research and development - Heidelberg : Springer (2024), Bd. 72, H. 6, S. 3117-3138
Sprache: Englisch
Referenz zum Volltext: https://doi.org/10.1007/s11423-024-10403-8
Dokumentart: Wissenschaftlicher Artikel
Verbund-Nachweis: 1933708875
Zur Langanzeige

Das Dokument erscheint in: