Does technology-based non-interactive teaching enhance students' learning in the classroom?

DSpace Repositorium (Manakin basiert)

Does technology-based non-interactive teaching enhance students' learning in the classroom?

Autor(en): Sibley, Leonie; Russ, Heike; Ahmad, Ghazallah; Baumgärtner, Benjamin; Bräutigam, Daniel; Brümmer, Sonja; Bussmann, Hannah; Erb, Nadja; Evans, Leah; Fischer, Silke; Gradl, Lucie; Guddemi, Rebecca; Hauptmann, Kathrin-Beatrice; Hieke, Julian; Hilsdorf, Samantha; Högerle, Friedemann; Hoppe-Brixner, Bärbel; Jeong, Woomok; Karl, Susanne; Lang, Sarah; Loy, Matthias; Lunowa, Erika; Maly, Julia; Mongold, Gina; Montscher, Simon; Nattermann, Timo; Neth, Leah; Pfeifer, Fabian; Preißel, Lidia; Rentschler, Birgit; Ringen, Anna; Rogulj, Sarah Colette; Salenbacher, Felix; Schäffler, Sarah; Schumm, Lou; Schumacher, Uwe; Schütz, Aline; Thoma-Zangerle, Katja; Weiß, Sabrina; Zimmermann, Ann-Kristin; Lachner, Andreas
Tübinger Autor(en):
Sibley, Leonie
Russ, Heike
Ahmad, Ghazallah
Baumgärtner, Benjamin
Bräutigam, Daniel
Brümmer, Sonja
Bussmann, Hannah
Erb, Nadja
Evans, Leah
Fischer, Silke
Gradl, Lucie
Guddemi, Rebecca
Hauptmann, Kathrin-Beatrice
Hieke, Julian
Hilsdorf, Samantha
Högerle, Friedemann
Hoppe-Brixner, Bärbel
Jeong, Woomok
Karl, Susanne
Lang, Sarah
Loy, Matthias
Lunowa, Erika
Maly, Julia
Mongold, Gina
Montscher, Simon
Nattermann, Timo
Neth, Leah
Pfeifer, Fabian
Preißel, Lidia
Rentschler, Birgit
Ringen, Anna
Rogulj, Sarah Colette
Salenbacher, Felix
Schäffler, Sarah
Schumm, Lou
Schumacher, Uwe
Schütz, Aline
Thoma-Zangerle, Katja
Weiß, Sabrina
Zimmermann, Ann-Kristin
Lachner, Andreas
Erschienen in: Computers and education open - [Amsterdam] : Elsevier B.V. (2024), Bd. 7, H. 100233, S. 1-10
Sprache: Englisch
Referenz zum Volltext: https://doi.org/10.1016/j.caeo.2024.100233
Dokumentart: Wissenschaftlicher Artikel
Verbund-Nachweis: 1934814679
Zur Langanzeige

Das Dokument erscheint in: