dc.contributor.author |
Führer, Carolin |
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dc.date.accessioned |
2022-06-10T11:58:18Z |
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dc.date.available |
2022-06-10T11:58:18Z |
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dc.date.issued |
2020 |
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dc.identifier.issn |
2082-9310 |
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dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10900/128017 |
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dc.identifier.uri |
http://nbn-resolving.de/urn:nbn:de:bsz:21-dspace-1280170 |
de_DE |
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.15496/publikation-69380 |
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dc.description.abstract |
Zweitveröffentlichung |
de_DE |
dc.language.iso |
en |
de_DE |
dc.publisher |
Universität Tübingen |
de_DE |
dc.rights |
ubt-podno |
de_DE |
dc.rights.uri |
http://tobias-lib.uni-tuebingen.de/doku/lic_ohne_pod.php?la=de |
de_DE |
dc.rights.uri |
http://tobias-lib.uni-tuebingen.de/doku/lic_ohne_pod.php?la=en |
en |
dc.subject.ddc |
830 |
de_DE |
dc.title |
Reception of comics as a multimodal experience: approaches to (suitable) writing practices in German secondary schools |
en |
dc.type |
Article |
de_DE |
utue.publikation.fachbereich |
Germanistik |
de_DE |
utue.publikation.fakultaet |
Portal für Zweitveröffentlichungen der Philosophischen Fakultät |
de_DE |
utue.opus.portal |
neuphil |
de_DE |
utue.publikation.source |
Filoteknos, Bd. 10 (2020), S. 410-424 |
de_DE |
utue.publikation.noppn |
yes |
de_DE |