Nachfrage und Auslastung von Fortbildungen für Lehrerinnen und Lehrer: Effekte struktureller und inhaltlicher Angebotsmerkmale

DSpace Repository

Nachfrage und Auslastung von Fortbildungen für Lehrerinnen und Lehrer: Effekte struktureller und inhaltlicher Angebotsmerkmale

Author: Johannmeyer, Karen; Cramer, Colin
Tübinger Autor(en):
Johannmeyer, Karen
Cramer, Colin
Alternative Title: Demand for and participation rate of professional development courses for teachers: effects of structural and content-related characteristics of the courses
Published in: Zeitschrift für Erziehungswissenschaft (2021), Bd. 24, H. 5, S. 1183-1204
Verlagsangabe: Springer Vieweg - Springer Fachmedien Wiesbaden Gmbh
Language: German
Full text: http://dx.doi.org/10.1007/s11618-021-01030-7
ISSN: 1862-5215
DDC Classifikation: 370 - Education
Dokumentart: Article
Show full item record

This item appears in the following Collection(s)