The relationship between trainers’ media‐didactical competence and media‐didactical self‐efficacy, attitudes and use of digital media in training

DSpace Repositorium (Manakin basiert)

The relationship between trainers’ media‐didactical competence and media‐didactical self‐efficacy, attitudes and use of digital media in training

Autor(en): Bonnes, Caroline; Leiser, Carmen; Schmidt-Hertha, Bernhard; Rott, Karin Julia; Hochholdinger, Sabine
Tübinger Autor(en):
Schmidt-Hertha, Bernhard
Rott, Karin Julia
Erschienen in: International Journal of Training and Development - Wiley (2020), Bd. 24, H. 1, S. 74-88
Sprache: Englisch
Referenz zum Volltext: https://dx.doi.org/10.1111/ijtd.12171
http://nbn-resolving.de/urn:nbn:de:bsz:352-2-16ievvy3rb5b80
Dokumentart: Wissenschaftlicher Artikel
Verbund-Nachweis: 1690332611
Kommentar: Zweiter Link führt zur Zweitveröffentlichung auf KOPS (Repositorium der Universität Konstanz)
Zur Langanzeige

Das Dokument erscheint in: