The role of beliefs regarding the uncertainty of knowledge and mental effort as indicated by pupil dilation in evaluating scientific controversies

DSpace Repositorium (Manakin basiert)

The role of beliefs regarding the uncertainty of knowledge and mental effort as indicated by pupil dilation in evaluating scientific controversies

Autor(en): Lang, Fabian; Kammerer, Yvonne; Oschatz, Kerstin; Stuermer, Kathleen; Gerjets, Peter
Tübinger Autor(en):
Lang, Fabian
Kammerer, Yvonne
Oschatz, Kerstin
Gerjets, Peter
Stürmer, Kathleen
Erschienen in: International Journal of Science Education (2020), Bd. 42, H. 3, S. 350-371
Verlagsangabe: Routledge Journals
Sprache: Englisch
Referenz zum Volltext: http://dx.doi.org/10.1080/09500693.2019.1710875
ISSN: 1464-5289
DDC-Klassifikation: 370 - Erziehung, Schul- und Bildungswesen
Dokumentart: Wissenschaftlicher Artikel
Zur Langanzeige

Das Dokument erscheint in: