The Vivarium: Maximizing Learning with Living Invertebrates-An Out-of-School Intervention Is more Effective than an Equivalent Lesson at School

DSpace Repositorium (Manakin basiert)

The Vivarium: Maximizing Learning with Living Invertebrates-An Out-of-School Intervention Is more Effective than an Equivalent Lesson at School

Autor(en): Wuest-Ackermann, Peter; Vollmer, Christian; Randler, Christoph; Itzek-Greulich, Heike
Tübinger Autor(en):
Vollmer, Christian
Randler, Christoph
Itzek-Greulich, Heike
Erschienen in: Insects (2018), Bd. 9, Article 3
Verlagsangabe: Mdpi
Sprache: Englisch
Referenz zum Volltext: http://dx.doi.org/10.3390/insects9010003
ISSN: 2075-4450
DDC-Klassifikation: 570 - Biowissenschaften, Biologie
Dokumentart: Wissenschaftlicher Artikel
Zur Langanzeige

Das Dokument erscheint in: