dc.contributor |
Eberhard Karls Universität Tübingen |
de_DE |
dc.contributor.author |
Suhlmann, Michèle-Christin |
de_DE |
dc.date.accessioned |
2018-11-13T11:32:22Z |
|
dc.date.available |
2018-11-13T11:32:22Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
de_DE |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10900/84808 |
|
dc.language.iso |
en |
|
dc.publisher |
Tübingen |
de_DE |
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/closedAccess |
|
dc.subject.classification |
Student |
de_DE |
dc.subject.classification |
Universität |
de_DE |
dc.subject.classification |
Ethnische Beziehungen |
de_DE |
dc.subject.classification |
Studienabbruch |
de_DE |
dc.title |
Towards an integrated model of ethnic majority and ethnic minority university students' well-being, motivation and dropout intention |
de_DE |
dc.type |
PhDThesis |
de_DE |
utue.artikel.swb |
512386919 |
de_DE |
utue.kommentar.intern |
Dissertation, Eberhard Karls Universität Tübingen, 2018 |
de_DE |
utue.personen.pnd |
Suhlmann, Michèle-Christin/512386897 |
de_DE |
utue.personen.roh |
Suhlmann, Michèle-Christin |
de_DE |
utue.publikation.seitengesamt |
VIII, 177 Seiten : Diagramme |
de_DE |
utue.titel.verfasserangabe |
vorgelegt von M.Sc. Michèle-Christin Suhlmann |
de_DE |
utue.publikation.abrufzeichen |
tdis |
de_DE |
utue.publikation.swbdatum |
1810 |
de_DE |
utue.publikation.fachbereich |
38 |
de_DE |
utue.publikation.fakultaet |
7 Mathematisch-Naturwissenschaftliche Fakultät |
de_DE |