Hypermedia exploration stimulates multiperspective reasoning in elementary school children with high working memory capacity: A tablet computer study

DSpace Repositorium (Manakin basiert)

Hypermedia exploration stimulates multiperspective reasoning in elementary school children with high working memory capacity: A tablet computer study

Autor(en): Kornmann, Jessica; Kammerer, Yvonne; Zettler, Ingo; Trautwein, Ulrich; Gerjets, Peter
Tübinger Autor(en):
Kornmann, Jessica
Kammerer, Yvonne
Zettler, Ingo
Trautwein, Ulrich
Gerjets, Peter
Erschienen in: Learning and Individual Differences (2016), Bd. 51, S. 273-283
Verlagsangabe: Amsterdam : Elsevier
Sprache: Englisch
Referenz zum Volltext: https://doi.org/10.1016/j.lindif.2016.08.041
ISSN: 1041-6080
DDC-Klassifikation: 300 - Sozialwissenschaften, Soziologie, Anthropologie
370 - Erziehung, Schul- und Bildungswesen
150 - Psychologie
Dokumentart: Wissenschaftlicher Artikel
Zur Langanzeige

Das Dokument erscheint in: