Cognitive Control in Cross-Modal Contexts: Abstract Feature Transitions of Task-Related But Not Task-Unrelated Stimuli Modulate the Congruency Sequence Effect

DSpace Repositorium (Manakin basiert)

Cognitive Control in Cross-Modal Contexts: Abstract Feature Transitions of Task-Related But Not Task-Unrelated Stimuli Modulate the Congruency Sequence Effect

Autor(en): Kelber, Paul; Mackenzie, Ian Grant; Mittelstaedt, Victor
Tübinger Autor(en):
Kelber, Paul
Mackenzie, Ian G.
Mittelstädt, Victor
Erschienen in: Journal of Experimental Psychology - Learning Memory and Cognition (2024), Bd. 50, H. 6, S. 902-919
Verlagsangabe: Washington : Amer Psychological Assoc
Sprache: Englisch
Referenz zum Volltext: http://dx.doi.org/10.1037/xlm0001300
ISSN: 0278-7393
DDC-Klassifikation: 150 - Psychologie
Dokumentart: Wissenschaftlicher Artikel
Zur Langanzeige

Das Dokument erscheint in: