Pandemic-related threats and well-being: A longitudinal study of preschool teachers in Germany during the COVID-19 pandemic

DSpace Repositorium (Manakin basiert)

Pandemic-related threats and well-being: A longitudinal study of preschool teachers in Germany during the COVID-19 pandemic

Autor(en): Steigleder, Julia; Buhr, Lilly; Ehm, Jan-Henning; Gawrilow, Caterina; von Suchodoletz, Antje
Tübinger Autor(en):
Steigleder, Julia
Buhr, Lilly
Gawrilow, Caterina
Erschienen in: Early Childhood Research Quarterly (2025), Bd. 70, S. 320-333
Verlagsangabe: New York : Elsevier Science Inc
Sprache: Englisch
Referenz zum Volltext: http://dx.doi.org/10.1016/j.ecresq.2024.11.001
ISSN: 0885-2006
DDC-Klassifikation: 370 - Erziehung, Schul- und Bildungswesen
150 - Psychologie
Dokumentart: Wissenschaftlicher Artikel
Zur Langanzeige

Das Dokument erscheint in: