dc.contributor.author |
Stürmer, Kathleen |
de_DE |
dc.date.accessioned |
2024-11-05T08:21:50Z |
|
dc.date.available |
2024-11-05T08:21:50Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
de_DE |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10900/158657 |
|
dc.language.iso |
en |
|
dc.title |
Towards a cognitive theory of visual expertise |
de_DE |
dc.type |
BookPart |
de_DE |
utue.personen.pnd |
Gruber, Hans/29764534X |
de_DE |
utue.personen.pnd |
Holzberger, Doris/398433399 |
de_DE |
utue.personen.pnd |
Lehtinen, Erno/299728870 |
de_DE |
utue.personen.pnd |
Seidel, Tina/186292759 |
de_DE |
utue.personen.pnd |
Stürmer, Kathleen/470351896 |
de_DE |
utue.personen.pnd |
Säljö, Roger/132337223 |
de_DE |
utue.publikation.seiten |
142-158 |
de_DE |
utue.personen.roh |
Gegenfurtner, Andreas |
de_DE |
utue.personen.roh |
Gruber, Hans |
de_DE |
utue.personen.roh |
Holzberger, Doris |
de_DE |
utue.personen.roh |
Keskin, Özün |
de_DE |
utue.personen.roh |
Lehtinen, Erno |
de_DE |
utue.personen.roh |
Seidel, Tina |
de_DE |
utue.personen.roh |
Stürmer, Kathleen |
de_DE |
utue.personen.roh |
Säljö, Roger |
de_DE |
utue.publikation.seitengesamt |
1 Online-Ressource |
de_DE |
utue.publikation.buchdesbeitrags |
Re-theorizing learning and research methods in learning research - London : Routledge Taylor & Francis Croup, 2024 |
de_DE |
utue.titel.verfasserangabe |
Andreas Gegenfurtner, Hans Gruber, Doris Holzberger, Özün Keskin, Erno Lehtinen, Tina Seidel, Kathleen Stürmer, Roger Säljö |
de_DE |
utue.publikation.abrufzeichen |
o043 |
de_DE |
utue.publikation.swbdatum |
2410 |
de_DE |
utue.artikel.ppn |
1907293442 |
de_DE |