Collaborative design practices in pre-service teacher education for technological pedagogical content knowledge (TPACK) : group composition matters

DSpace Repository

Collaborative design practices in pre-service teacher education for technological pedagogical content knowledge (TPACK) : group composition matters

Author: Backfisch, Iris; Franke, Ulrike; Ohla, Kerstin; Scholtz, Nina; Lachner, Andreas
Tübinger Autor(en):
Backfisch, Iris
Franke, Ulrike
Ohla, Kerstin
Scholtz, Nina
Lachner, Andreas
Alternative Title: Kollaborative Lernaktivitäten in der Lehrkräftebildung für technologisch-pädagogisches Wissen (TPACK) : auf die Gruppenzusammensetzung kommt es an
Published in: Unterrichtswissenschaft - [Wiesbaden] : VS Verlag für Sozialwissenschaften (2023), Bd. 51, H. 4, S. 579-604
Language: English
Full text: https://doi.org/10.1007/s42010-023-00192-z
Dokumentart: Article
Reference: 1886555613
Note: Weitere Fakultät: 8;
Show full item record

This item appears in the following Collection(s)