| dc.contributor |
Eberhard Karls Universität Tübingen |
de_DE |
| dc.contributor.author |
Sibley, Leonie |
de_DE |
| dc.date.accessioned |
2022-04-08T09:07:13Z |
|
| dc.date.available |
2022-04-08T09:07:13Z |
|
| dc.date.issued |
2021 |
de_DE |
| dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10900/126123 |
|
| dc.language.iso |
en |
|
| dc.publisher |
Tübingen |
de_DE |
| dc.relation.uri |
http://dx.doi.org/10.15496/publikation-59271 |
de_DE |
| dc.title |
Learning by explaining : how implementation- and student-related boundary conditions determine the effectiveness of generating an explanation to a fictious peer |
de_DE |
| dc.type |
PhDThesis |
de_DE |
| utue.kommentar.intern |
Erscheint auch als Online-Ausgabe |
de_DE |
| utue.personen.roh |
Jacob, Leonie |
de_DE |
| utue.publikation.seitengesamt |
x, 215 Seiten |
de_DE |
| utue.titel.verfasserangabe |
vorgelegt von Leonie Jacob |
de_DE |
| utue.publikation.abrufzeichen |
tdis |
de_DE |
| utue.publikation.swbdatum |
2203 |
de_DE |
| utue.publikation.fachbereich |
38 |
de_DE |
| utue.publikation.fakultaet |
7 |
de_DE |
| utue.artikel.ppn |
1796896098 |
de_DE |