Long-term relevance and interrelation of symbolic and non-symbolic abilities in mathematical-numerical development: Evidence from large-scale assessment data

DSpace Repositorium (Manakin basiert)

Long-term relevance and interrelation of symbolic and non-symbolic abilities in mathematical-numerical development: Evidence from large-scale assessment data

Autor(en): Braeuning, David; Hornung, Caroline; Hoffmann, Danielle; Lambert, Katharina; Ugen, Sonja; Fischbach, Antoine; Schiltz, Christine; Huebner, Nicolas; Nagengast, Benjamin; Moeller, Korbinian
Tübinger Autor(en):
Lambert, Katharina
Nagengast, Benjamin
Bräuning, David
Hübner, Nicolas
Möller, Korbinian
Erschienen in: Cognitive Development (2021), Bd. 58, Article 101008
Verlagsangabe: Elsevier Science Inc
Sprache: Englisch
Referenz zum Volltext: http://dx.doi.org/10.1016/j.cogdev.2021.101008
ISSN: 1879-226X
DDC-Klassifikation: 150 - Psychologie
Dokumentart: Wissenschaftlicher Artikel
Zur Langanzeige

Das Dokument erscheint in: