Attentive or not? : Toward a machine learning approach to assessing students' visible engagement in classroom instruction

DSpace Repositorium (Manakin basiert)

Attentive or not? : Toward a machine learning approach to assessing students' visible engagement in classroom instruction

Autor(en): Goldberg, Patricia; Sümer, Ömer; Stürmer, Kathleen; Wagner, Wolfgang; Göllner, Richard; Gerjets, Peter; Kasneci, Enkelejda; Trautwein, Ulrich
Tübinger Autor(en):
Goldberg, Patricia
Sümer, Ömer
Stürmer, Kathleen
Wagner, Wolfgang
Göllner, Richard
Gerjets, Peter
Kasneci, Enkelejda
Trautwein, Ulrich
Erschienen in: Educational Psychology Review (2021), Bd. 33, H. 1, S. 27-49
Sprache: Englisch
Referenz zum Volltext: https://doi.org/10.1007/s10648-019-09514-z
Dokumentart: Wissenschaftlicher Artikel
Verbund-Nachweis: 1761786245
Zur Langanzeige

Das Dokument erscheint in: