A novel instrument of cognitive and social congruence within peer-assisted learning in medical training: construction of a questionnaire by factor analyses

DSpace Repositorium (Manakin basiert)

A novel instrument of cognitive and social congruence within peer-assisted learning in medical training: construction of a questionnaire by factor analyses

Autor(en): Loda, Teresa; Erschens, Rebecca; Nikendei, Christoph; Giel, Katrin; Junne, Florian; Zipfel, Stephan; Herrmann-Werner, Anne
Tübinger Autor(en):
Festl-Wietek, Teresa
Erschens, Rebecca
Giel, Katrin
Junne, Florian
Zipfel, Stephan
Herrmann-Werner, Anne
Erschienen in: Bmc Medical Education (2020), Bd. 20, Article 214
Verlagsangabe: Bmc
Sprache: Englisch
Referenz zum Volltext: http://dx.doi.org/10.1186/s12909-020-02129-x
ISSN: 1472-6920
DDC-Klassifikation: 370 - Erziehung, Schul- und Bildungswesen
Dokumentart: Wissenschaftlicher Artikel
Zur Langanzeige

Das Dokument erscheint in: