Essays on Price and Usage Effects

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Zitierfähiger Link (URI): http://hdl.handle.net/10900/83823
http://nbn-resolving.de/urn:nbn:de:bsz:21-dspace-838232
http://dx.doi.org/10.15496/publikation-25213
Dokumentart: Dissertation
Erscheinungsdatum: 2018-08-27
Sprache: Englisch
Fakultät: 6 Wirtschafts- und Sozialwissenschaftliche Fakultät
Fachbereich: Wirtschaftswissenschaften
Gutachter: Papies, Dominik (Prof. Dr.)
Tag der mündl. Prüfung: 2018-08-03
DDC-Klassifikation: 330 - Wirtschaft
Schlagworte: Preis , Verwendung
Freie Schlagwörter:
Price , Usage
Lizenz: http://tobias-lib.uni-tuebingen.de/doku/lic_mit_pod.php?la=de http://tobias-lib.uni-tuebingen.de/doku/lic_mit_pod.php?la=en
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Abstract:

The dissertation analyzes and combines two fields that are especially relevant for managers and researchers in the area of marketing: consumers’ purchase and post-purchase behavior. More precisely, price effects and usage effects.

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