Cognitive state monitoring and the design of adaptive instruction in digital environments: lessons learned from cognitive workload assessment using a passive brain-computer interface approach

DSpace Repositorium (Manakin basiert)

Cognitive state monitoring and the design of adaptive instruction in digital environments: lessons learned from cognitive workload assessment using a passive brain-computer interface approach

Autor(en): Gerjets, Peter; Walter, Carina; Rosenstiel, Wolfgang; Bogdan, Martin; Zander, Thorsten O.
Tübinger Autor(en):
Gerjets, Peter
Walter, Carina
Rosenstiel, Wolfgang
Bogdan, Martin
Erschienen in: Frontiers in Neuroscience (2014), Bd. 8, Article 385
Verlagsangabe: Frontiers Research Foundation
Sprache: Englisch
Referenz zum Volltext: http://dx.doi.org/10.3389/fnins.2014.00385
ISSN: 1662-453X
DDC-Klassifikation: 570 - Biowissenschaften, Biologie
610 - Medizin, Gesundheit
Dokumentart: Wissenschaftlicher Artikel
Zur Langanzeige

Das Dokument erscheint in: