Increasing motivation and well-being among medical students using curricular self-experience group sessions-a randomized controlled trial

DSpace Repositorium (Manakin basiert)

Increasing motivation and well-being among medical students using curricular self-experience group sessions-a randomized controlled trial

Autor(en): Spitzer, Philipp; Mittmann, Claire; Utz, Janine; Mestermann, Stefan; Festl-Wietek, Teresa; Kornhuber, Johannes; Herrmann-Werner, Anne
Tübinger Autor(en):
Festl-Wietek, Teresa
Herrmann-Werner, Anne
Erschienen in: Medical Education Online (2025), Bd. 30 (1), Article 2519386
Verlagsangabe: Abingdon : Taylor & Francis Ltd
Sprache: Englisch
Referenz zum Volltext: http://dx.doi.org/10.1080/10872981.2025.2519386
ISSN: 1087-2981
DDC-Klassifikation: 370 - Erziehung, Schul- und Bildungswesen
Dokumentart: Wissenschaftlicher Artikel
Zur Langanzeige

Das Dokument erscheint in: