Dateien: | ||
URI: |
http://hdl.handle.net/10900/134001
http://nbn-resolving.de/urn:nbn:de:bsz:21-dspace-1340014 http://dx.doi.org/10.15496/publikation-75354 |
Dokumentart: | Buch (Monographie) |
Date: | 2022-12 |
Source: | Tübinger Beiträge zur Hochschuldidaktik ; (18, 2022, 1) |
Language: | German |
Faculty: | 8 Zentrale, interfakultäre und fakultätsübergreifende Einrichtungen |
Department: | Interdisziplinäre Arbeitsgemeinschaften und Einrichtungen |
DDC Classifikation: |
000 - Computer science, information and general works 060 - General organizations and museum science 370 - Education |
Keywords: | Museumspädagogik , Service Learning , Vermittlung , Provenienzforschung , Podcast , Museum , Sammlung , Tübingen , Eberhard Karls Universität Tübingen , Kulturwissenschaften , Hochschuldidaktik , |
Other Keywords: |
Tandem Teaching, Museumsdidaktik, Teambuilding, Forschendes Lernen, Museumsarbeit, Universitätssammlung, Universitätsmuseum, Praxisseminar, Projektseminar. Universitätsmuseum Tübingen |
License: | Publishing license including print on demand |
Order a printed copy: |
![]() |
Show full item record |