Qualitative analysis of cognitive and social congruence in peer-assisted learning - The perspectives of medical students, student tutors and lecturers

DSpace Repositorium (Manakin basiert)

Qualitative analysis of cognitive and social congruence in peer-assisted learning - The perspectives of medical students, student tutors and lecturers

Autor(en): Loda, Teresa; Erschens, Rebecca; Nikendei, Christoph; Zipfel, Stephan; Herrmann-Werner, Anne
Tübinger Autor(en):
Festl-Wietek, Teresa
Erschens, Rebecca
Zipfel, Stephan
Herrmann-Werner, Anne
Erschienen in: Medical Education Online (2020), Bd. 25, Article 1801306
Verlagsangabe: Taylor & Francis Ltd
Sprache: Englisch
Referenz zum Volltext: http://dx.doi.org/10.1080/10872981.2020.1801306
ISSN: 1087-2981
DDC-Klassifikation: 370 - Erziehung, Schul- und Bildungswesen
Dokumentart: Wissenschaftlicher Artikel
Zur Langanzeige

Das Dokument erscheint in: